Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΕΝΑ ΕΝΤΟΜΟ ΣΕ ΣΟΥΠΑ ΕΚΛΕΙΣΕ 2.000 ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

Ένα έντομο σε σούπα έκλεισε 2.000 εστιατόρια στην Ιαπωνία
Φωτ. Sukiya / Official Page
Η δημοφιλής αλυσίδα εστιατορίων στην Ιαπωνία "Sukiya" ανακοίνωσε το προσωρινό κλείσιμο όλων καταστημάτων της, μετά από δύο σοβαρά «ατυχήματα» με παραγγελίες πελατών, με την ελπίδα πως θα ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της.

Η δημοφιλής αλυσίδα εστιατορίων Sukiya ανακοίνωσε το προσωρινό κλείσιμο όλων καταστημάτων της στην Ιαπωνία — σχεδόν 2.000 στον αριθμό — για καθαρισμό και απολύμανση, προσπαθώντας να εμπνεύσει εκ νέου την εμπιστοσύνη στους πελάτες της, μετά από δύο ανησυχητικά περιστατικά.

Η εταιρεία παλεύει επικοινωνιακά στον απόηχο δύο ιδιαιτέρως σοβαρών «ατυχημάτων», αφού σε δύο από τα πιάτα που είχαν παραγγείλει θαμώνες βρέθηκαν αρχικά ένα ποντίκι και, λίγες ημέρες αργότερα, ένα έντομο.

Η Sukiya, η μεγαλύτερη αλυσίδα που ειδικεύεται στα gyudon (σπεσιαλιτέ με μοσχάρι), βρέθηκε στο επίκεντρο της δημόσιας κατακραυγής μετά από ένα πρόσφατο συμβάν σε υποκατάστημα στα προάστια του Τόκιο, όπου βρέθηκε έντομο μέσα σε φαγητό. Το περιστατικό ήρθε να προστεθεί σε ένα ακόμα, που είχε σημειωθεί στα τέλη Ιανουαρίου στην πόλη Τότορι, στη δυτική Ιαπωνία, όταν πελάτης εντόπισε έναν ποντίκι μέσα στη σούπα μίσο του.

Με ανακοίνωσή της, η Sukiya απολογήθηκε για την «τεράστια αναστάτωση και ανησυχία» που προκάλεσαν τα περιστατικά και γνωστοποίησε ότι το μεγαλύτερο μέρος των υποκαταστημάτων της στην Ιαπωνία θα παραμείνει κλειστό από τις 31 Μαρτίου έως τις 4 Απριλίου για πλήρη έλεγχο και αντιμετώπιση θεμάτων υγιεινής και παρασίτων.

Αντιμέτωπη με την οργή του κοινού, η εταιρεία προχώρησε τη Δευτέρα σε νέα δημόσια απολογία μέσω της πλατφόρμας X (πρώην Twitter):
«Λαμβάνουμε την υπόθεση πολύ σοβαρά και τη διαχειριζόμαστε με απόλυτη ειλικρίνεια. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές και καθαρό περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

Η εικόνα του τρωκτικού μέσα στη σούπα μίσο έκανε τον γύρο των social media από τον Ιανουάριο, αλλά η Sukiya επιβεβαίωσε επίσημα το περιστατικό στα τέλη Μαρτίου. Στις 22 Μαρτίου είχε εκδώσει ανακοίνωση δηλώνοντας ότι θα επανεξετάσει σχολαστικά τα μέτρα πρόληψης και θα εφαρμόσει νέες διαδικασίες ελέγχου για την αποτροπή εισόδου παρασίτων και τρωκτικών.

Η εταιρεία είχε αποδώσει το γεγονός σε «ανθρώπινο λάθος», καθώς ο υπάλληλος που σέρβιρε τη σούπα δεν την έλεγξε προηγουμένως και διαβεβαίωσε ότι κανένας άλλος πελάτης δεν επηρεάστηκε. Και ύστερα…ήρθε το έντομο. Η εταιρεία ανέφερε ότι σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης αποζημιώθηκε και ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιτόπια έρευνα για να εντοπιστούν τα ακριβή αίτια.

Τώρα, οι επενδυτές της αλυσίδας ελπίζουν πως η πενθήμερη, πολυδιαφημισμένη επιχείρηση απολύμανσης θα ξαναφέρει τους πελάτες στα τραπέζια. Σε κάθε περίπτωση τα αποτελέσματα θα προσφερθούν για case study.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ